Gastvrouw/-heer bij huwelijken

Over de vacature
- Werkgebied
- Burgerzaken
- Functieniveau
- MBO
Word jij het gezicht van liefdevolle herinneringen?
Dan is dit jouw baan!
Als gastvrouw/gastheer ben jij hét gezicht van de gemeente tijdens een van de mooiste momenten in iemands leven. Je bent aanwezig voor, tijdens en na de huwelijksplechtigheid en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt. Je taken zijn onder andere:
- Het verwelkomen van bruidsparen en hun gasten.
- Het ophalen en terugbrengen van de benodigde spullen (akte, toga, pennen, hamer) naar de betreffende gemeente.
- Het vooraf controleren van de geluidsapparatuur en het afspelen van de muziek.
- Toezien op het correct ondertekenen van de huwelijksakte.
- Vertegenwoordiging van de gemeente tijdens de ceremonie.
Locaties & tijden
- Raadhuis Amstelveen.
- Buitenlocaties in Amstelveen en Aalsmeer.
- Er kan 24 uur per dag getrouwd worden dus ook 's avonds en zelfs om 00:00 uur (uitzondering).
Flexibele inzet
- De functie is op declaratiebasis (niet op urenbasis). Mensen die niet werkzaam zijn binnen onze gemeenten krijgen een oproepcontract.
- Het aantal huwelijken varieert per maand, met een piek in de maanden juni t/m september.
- Je bent regelmatig beschikbaar in het weekend en soms ook tijdens reguliere werktijden.
- Deze functie is, wanneer je al bij ons werkzaam bent, goed te combineren met je huidige baan, uiteraard in overleg met je teamleider.
Wat breng je mee?
- Gastvrijheid en representativiteit.
- Vriendelijk en oplossingsgericht handelen.
- Flexibel inzetbaar, ook op korte termijn.
- Zorgvuldig en verantwoordelijkheid.
In Amstelveen werken we samen, zijn we betrokken en oplossingsgericht. Dit zijn onze kernwaarden en passen bij de manier waarop jij je werkzaamheden uitvoert!
Wat bieden wij jou?
Vergoeding & contract
- Wanneer je al werkzaam bent binnen de Gemeente Amstelveen, behoud je je eigen contract voor de functie waarin je zit.
- Wanneer je niet werkzaam bent binnen de Gemeente Amstelveen, krijg je een oproepcontract.
- De functie is op declaratiebasis, wat wil zeggen dat je per huwelijksdienst kan declareren.
- Een bruiloft op het raadshuis Amstelveen €35 + €5 onkostenvergoeding.
- Een bruiloft op een buitenlocatie tijdens kantooruren is €70 + €20 onkostenvergoeding.
- Een bruiloft in het weekend op buitenlocatie varieert tussen de €85 en €120 + €20 onkostenvergoeding.
Wie zijn wij?
De ambtelijke organisatie AA werkt voor de gemeentebesturen van Aalsmeer en Amstelveen. Twee gemeentebesturen, bediend door één ambtelijke organisatie.
Enthousiast geraakt?
Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie voor 25 juli. Gesprekken vinden plaats op 5 en 7 augustus in de middag.
Voor inhoudelijke vragen kun je bellen met Hanny van Tilborg (teamleider Burgerzaken). Voor vragen over de procedure kan je bellen met Michelle Doedens (Corporate Recruiter). Zij zijn bereikbaar via 020-540 49 11. Je kunt je vragen ook stellen via WhatsApp op 06 – 42 05 89 17.
Wat verder goed is om te weten
- Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen.
- Als ambtenaar leg je aan het begin van de aanstelling een ambtseed/belofte af.
- Een referentiecheck maakt deel uit van onze selectieprocedure.
- Deze vacature hebben wij in eigen beheer. Daarom gaan wij niet in op acquisitie.
Talent staat bij ons voorop
Jouw talent staat centraal, ongeacht wie je bent en waar je vandaan komt. Hoe je achternaam gespeld is, hoe oud je bent, van wie je houdt, wat je gelooft en of je een beperking hebt, zegt niks over jouw geschiktheid voor deze vacature. Talent als basis, diversiteit als kracht. Voel je welkom om te solliciteren!
Alle nieuwe vacatures in je mailbox?
Stel een persoonlijke Job Alert in en blijf automatisch op de hoogte van de nieuwste vacatures die passen bij jouw wensen.