Junior Financieel Beheerder

BRP specialist

Over de vacature

Werkgebied
Financiën | Inkoop
Uren per week
36 uur
Functieniveau
MBO
Salarisindicatie
€ 3.359 tot € 4.811

Word jij blij van structuur, cijfers en maatschappelijke impact?

Dan is dit jouw baan!

In deze rol als Junior Financieel Beheerder zorg je dagelijks voor het beheer en onderhoud van financiële stamgegevens, zoals het rekeningschema en projectgegevens. Je duikt in de administratie, controleert balansrekeningen, stelt dossiers op en hebt hierover contact met interne klanten. Ook bij de interne verrekeningen ben jij een belangrijke schakel: je helpt bij het opstellen, controleren en verwerken van deze financiële stromen en zorgt voor een correcte administratieve afhandeling. Je houdt steeds de geldende wet- en regelgeving in het vizier en draagt zo bij aan een stabiele en betrouwbare financiële huishouding. En omdat we als organisatie volop in beweging zijn, denk je actief mee in verandertrajecten en lever je samen met je team een waardevolle bijdrage aan verbetering en vernieuwing. Een functie waarin je leert, groeit en écht het verschil maakt.

Wat breng je mee?

  • Je hebt een afgeronde mbo- of hbo-opleiding in een relevante richting, zoals Bedrijfseconomie of (Financiële) Administratie.
  • Je hebt affiniteit met cijfers en financiële processen.

Onze ideale collega is iemand die enthousiast en accuraat te werk gaat, altijd proactief handelt en gericht is op het behalen van resultaat. Je hebt een hands-on mentaliteit en hebt plezier in het aanpakken van uitdagingen.

In Amstelveen werken we samen, zijn we betrokken en oplossingsgericht. Dit zijn onze kernwaarden en passen bij de manier waarop jij je werkzaamheden uitvoert!

Wat bieden wij jou?

Salaris & contract

  • Een salaris tussen €3359,- en €4811,- bruto per maand (Cao Gemeenten, schaal 9) op basis van 36 uur per week. Inschaling is afhankelijk van kennis en ervaring.
  • Boven op je maandelijkse salaris krijg je van ons ook een individueel keuzebudget van 17,05% dat je kunt laten uitbetalen of fiscaalvoordelig kunt uitruilen voor de kosten van bijvoorbeeld een sportabonnement. Ook kun je dit gebruiken voor het kopen van extra vakantiedagen.
  • Een uitstekende pensioenopbouw bij ABP – waarvan de werkgever 70% betaalt- inclusief een solide vangnet bij overlijden en arbeidsongeschiktheid. Een geruststellende gedachte, mocht je hier ooit mee te maken krijgen.
  • Een contract voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast contract.

En wat nog meer?

Bij ons krijg je volop ruimte om jezelf verder te ontwikkelen en door te groeien binnen je functie. We bieden je de kans om nieuwe verantwoordelijkheden op te pakken en je financiële kennis en vaardigheden uit te breiden, zodat je kunt doorgroeien naar een meer senior rol.

Uiteraard hebben wij nog andere aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. Of je voorkeur nu uitgaat naar een goed salaris of meer tijd voor je gezin, sport en hobby's. Het kan allemaal. Bekijk onze arbeidsvoorwaarden.

Wie zijn wij?

De ambtelijke organisatie AA werkt voor de gemeentebesturen van Aalsmeer en Amstelveen. Twee gemeentebesturen, bediend door één ambtelijke organisatie.

De afdeling Financiën ondersteunt haar collega's via twee teams: Beheer en Advies. Het team Beheer zorgt voor een goed georganiseerde administratie, efficiënte administratieve processen en vertaalt beleid naar duidelijke uitvoeringskaders en werkwijzen. Daarnaast levert het team kwalitatieve informatie en zorgt ervoor dat deze op de juiste manier toegankelijk is voor de budgetverantwoordelijke.

Enthousiast geraakt?

Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie! Doe dit zo snel mogelijk. Zodra een geschikte kandidaat reageert, starten we de sollicitatiegesprekken.
Voor inhoudelijke vragen kun je bellen met Mike van Blotenburg (Teamleider Financieel Beheer). Voor vragen over de procedure kun je terecht bij Tessa van der Keur (Corporate Recruiter). Zij zijn bereikbaar via 020-540 4911. Je kunt je vragen ook stellen via WhatsApp op 06 – 34 52 58 30.

Wat verder goed is om te weten

  • Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen.
  • Als ambtenaar leg je aan het begin van de aanstelling een ambtseed/belofte af.
  • Een referentiecheck maakt deel uit van onze selectieprocedure.
  • Deze vacature hebben wij in eigen beheer. Daarom gaan wij niet in op acquisitie.

Talent staat bij ons voorop

Jouw talent staat centraal, ongeacht wie je bent en waar je vandaan komt. Hoe je achternaam gespeld is, hoe oud je bent, van wie je houdt, wat je gelooft en of je een beperking hebt, zegt niks over jouw geschiktheid voor deze vacature. Talent als basis, diversiteit als kracht. Voel je welkom om te solliciteren!

Alle nieuwe vacatures in je mailbox?

Stel een persoonlijke Job Alert in en blijf automatisch op de hoogte van de nieuwste vacatures die passen bij jouw wensen.

Maak een Job Alert aan