Medewerker Belastingen WOZ

Medewerker met toestenbord en muis aan een tafel

Over de vacature

Werkgebied
Juridisch, Economie | Financiën | Inkoop
Uren per week
32-36 uur
Functieniveau
HBO
Salarisindicatie
€ 3.359 tot € 4.811

Ben jij een ervaren professional met ruimtelijk én bouwkundig inzicht?

Dan is dit jouw baan!

Als Medewerker Belastingen WOZ bij het cluster Gegevensbeheer zorg je ervoor dat de WOZ-administratie altijd volledig en up-to-date is. Je verwerkt verschillende mutaties, zoals bouw- en kadastrale objectwijzigingen, en controleert gegevensbestanden tot in de puntjes. Het juist interpreteren en inmeten van bouwtekeningen volgens de NEN 2580-normen behoort ook tot jouw verantwoordelijkheden. Jouw precisie en analytische vaardigheden maken het verschil in het borgen van een correcte administratie.
Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor belanghebbenden. Je verstrekt helder en professioneel informatie en behandelt hun verzoeken met aandacht en zorg. Je neemt ook deel aan uiteenlopende werkzaamheden op het gebied van de WOZ en de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG), waarbij je steeds schakelt tussen verschillende taken en prioriteiten. Je werkt nauw samen met je collega's en zet je in als een echte teamspeler om ervoor te zorgen dat de WOZ-beschikkingen tijdig en foutloos worden opgelegd.

Wat breng je mee?

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Een relevante opleiding gericht op de WOZ.
  • Ervaring met gemeentelijke belastingsystemen is een pré.
  • Ervaring met WOZ en BAG (gegevens).

Onze ideale collega is integer en communicatief vaardig, zowel in het delen van informatie als in de samenwerking met collega's en belanghebbenden. Heb jij de juiste ervaring, maar niet de benodigde diploma's? Geen probleem, we waarderen praktijkkennis veel meer. We zoeken iemand die bewezen heeft de nodige vaardigheden te bezitten en zich verder wil ontwikkelen. Als je leergierig bent en de drive hebt om te groeien, nodigen we je van harte uit om te solliciteren, ook als je nog niet volledig aan de functie-eisen voldoet.
In Amstelveen werken we samen, zijn we betrokken en oplossingsgericht. Dit zijn onze kernwaarden en passen bij de manier waarop jij je werkzaamheden uitvoert!

Wat bieden wij jou?

Salaris & contract

  • Een salaris tussen €3359,- en €4811,- bruto per maand (Cao Gemeenten, schaal 9) op basis van 36 uur per week. Inschaling is afhankelijk van kennis en ervaring. Een aanloopschaal 8 behoort tot de mogelijkheden.
  • Boven op je maandelijkse salaris krijg je van ons ook een individueel keuzebudget van 17,05% dat je kunt laten uitbetalen of fiscaalvoordelig kunt uitruilen voor de kosten van bijvoorbeeld een sportabonnement. Ook kun je dit gebruiken voor het kopen van extra vakantiedagen.
  • Een uitstekende pensioenopbouw bij ABP – waarvan de werkgever 70% betaalt- inclusief een solide vangnet bij overlijden en arbeidsongeschiktheid. Een geruststellende gedachte, mocht je hier ooit mee te maken krijgen.
  • Een contract voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast contract.

En wat nog meer?

Je komt in een team terecht waar samenwerking en betrokkenheid voorop staan. Er heerst een open en informele sfeer, waarin ruimte is voor persoonlijke groei en het delen van kennis. Uiteraard hebben wij nog andere aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. Of je voorkeur nu uitgaat naar een goed salaris of meer tijd voor je gezin, sport en hobby's. Het kan allemaal. Bekijk onze arbeidsvoorwaarden.

Wie zijn wij?

De ambtelijke organisatie AA werkt voor de gemeentebesturen van Aalsmeer en Amstelveen. Twee gemeentebesturen, bediend door één ambtelijke organisatie.
Het team Belastingen van de afdeling Services werkt extern onder de naam Gemeentebelastingen Amstelland. Het gaat om een lichte GR in een centrumconstructie. In de samenwerking zijn de gemeenten Aalsmeer, Amstelveen, De Ronde Venen, Diemen, Ouder-Amstel en Uithoorn vertegenwoordigd. Het team is verantwoordelijk voor de (her)waardering van 132.000 objecten en het beschikken van deze waarde. Aanslagen worden verzonden voor de OZB, afvalstoffenheffing, rioolrechten, hondenbelasting etc. Verder worden ook alle invorderingswerkzaamheden m.b.t. die aanslagen verricht.

Enthousiast geraakt?

Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie! Doe dit zo snel mogelijk. Zodra een geschikte kandidaat reageert, starten we de sollicitatiegesprekken.
Voor inhoudelijke vragen kun je bellen met Bas Verdam (Hoofd Belastingen). Voor vragen over de procedure kun je terecht bij Tessa van der Keur (Corporate Recruiter). Zij zijn bereikbaar via 020-540 4911. Je kunt je vragen ook stellen via WhatsApp op 06 – 34 52 58 30.

Wat verder goed is om te weten

  • Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen.
  • Als ambtenaar leg je aan het begin van de aanstelling een ambtseed/belofte af.
  • Een referentiecheck maakt deel uit van onze selectieprocedure.
  • Deze vacature hebben wij in eigen beheer. Daarom gaan wij niet in op acquisitie.

 

Talent staat bij ons voorop, ongeacht wie je bent en waar je vandaan komt. Hoe je achternaam gespeld is, hoe oud je bent, van wie je houdt, wat je gelooft en of je een beperking hebt, zegt niks over jouw geschiktheid voor deze vacature. Talent als basis, diversiteit als kracht. Voel je welkom om te solliciteren!

Alle nieuwe vacatures in je mailbox?

Stel een persoonlijke Job Alert in en blijf automatisch op de hoogte van de nieuwste vacatures die passen bij jouw wensen.

Maak een Job Alert aan