Medewerker Financiële Administratie (Crediteuren/Debiteuren)
Over de vacature
- Werkgebied
- Financiën | Inkoop
- Uren per week
- 36 uur
- Functieniveau
- MBO
- Salarisindicatie
- € 2.805 tot € 3.980
Zorg jij dat onze leveranciers op tijd betaald krijgen of dat openstaande vorderingen netjes worden geïnd?
Dan is dit jouw baan!
Een betrouwbare financiële administratie is de basis voor een professionele bedrijfsvoering. Jij gaat voor optimale registratie en verwerking van financiële informatie. Dankzij jou en je collega's van het team Financieel beheer loopt onze boekhouding op rolletjes.
Je werkt in een team waarin samenwerking en collegialiteit centraal staan. Er heerst een ongedwongen sfeer waarin we verantwoordelijkheid gezamenlijk dragen. We verbeteren onze processen continu; jouw ideeën en inbreng zijn daarbij welkom.
Wat ga je doen
Je bent voor de volle breedte inzetbaar maar richt je met name op de facturatie van producten en diensten (debiteurenadministratie). De kern van je werkzaamheden is het waarborgen van een correcte en tijdige facturatie waarbij rekening wordt gehouden met relevante wet- en regelgeving. Als het nodig is spring je bij om werk van collega's over te nemen. Je inzet en ambitie worden enorm gewaardeerd!
Wat breng je mee?
- Je hebt bij voorkeur een afgeronde MBO-opleiding richting financiële administratie.
- Je hebt ervaring met financiële administratie bij voorkeur binnen een gemeente of (semi-)publieke organisatie.
- Je hebt ervaring met het crediteuren- én debiteurenproces.
- Je hebt ervaring met digitale factuurverwerking: e-facturatie, scan & herken software en het verwerken van bulkfacturen.
- Je hebt kennis en ervaring met Excel.
- Je hebt kennis van Key2Financiën of een vergelijkbaar financieel systeem, of de bereidheid dit snel eigen te maken.
Onze ideale collega is...
Je bent iemand die blij wordt van een soepel lopend proces en die energie krijgt van contact met leveranciers, burgers en collega's. Je bent accuraat, maar verliest nooit de menselijke maat uit het oog. Jij weet hoe je overzicht houdt, ook als de mailbox volloopt, en je vindt het leuk om samen met het team steeds nét een stapje beter te worden.
In Amstelveen werken we samen, zijn we betrokken en oplossingsgericht. Dit zijn onze kernwaarden en passen bij de manier waarop jij je werkzaamheden uitvoert!
Wat bieden wij jou?
Salaris & contract
- Een salaris tussen €2.805,- en € 3.980,- bruto per maand (Cao Gemeenten, schaal 7) op basis van 36 uur per week. Inschaling is afhankelijk van kennis en ervaring.
- Boven op je maandelijkse salaris krijg je van ons ook een individueel keuzebudget van 17,05% dat je kunt laten uitbetalen of fiscaalvoordelig kunt uitruilen voor de kosten van bijvoorbeeld een sportabonnement. Ook kun je dit gebruiken voor het kopen van extra vakantiedagen.
- Een uitstekende pensioenopbouw bij ABP – waarvan de werkgever 70% betaalt- inclusief een solide vangnet bij overlijden en arbeidsongeschiktheid. Een geruststellende gedachte, mocht je hier ooit mee te maken krijgen.
- Een contract voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast contract.
En wat nog meer?
Uiteraard hebben wij nog andere aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. Of je voorkeur nu uitgaat naar een goed salaris of meer tijd voor jezelf, sport en hobby's. Het kan allemaal. Bekijk onze arbeidsvoorwaarden.
Wie zijn wij?
De ambtelijke organisatie AA werkt voor de gemeentebesturen van Aalsmeer en Amstelveen. Twee gemeentebesturen, bediend door één ambtelijke organisatie.
De afdeling financieel beheer is volop in beweging. Met zo'n 12 collega's in de crediteuren- en debiteurenadministratie zorgen we dagelijks dat de financiële stromen soepel verlopen. Daarbij werken we steeds meer digitaal en zoeken we continu naar manieren om processen slimmer en efficiënter te maken. Jij krijgt bij ons de ruimte om daarin mee te denken en echt verschil te maken.
Talent staat bij ons voorop
Jouw talent staat centraal, ongeacht wie je bent en waar je vandaan komt. Hoe je achternaam gespeld is, hoe oud je bent, van wie je houdt, wat je gelooft en of je een beperking hebt, zegt niks over jouw geschiktheid voor deze vacature. Talent als basis, diversiteit als kracht. Voel je welkom om te solliciteren!
Enthousiast geraakt?
Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie. Het liefst zo snel mogelijk! Zodra een geschikte kandidaat reageert, starten wij met de sollicitatiegesprekken.
Voor inhoudelijke vragen kun je bellen met Lonneke van Buren (teamleider financieel beheer) via 06 – 11 11 15 45. Voor vragen over de procedure kun je terecht bij Johan Boekhoudt (Corporate Recruiter) via 06 – 18 79 82 53. Zij zijn ook bereikbaar via 020 – 540 4911. Stuur je liever een Whatsapp? Dat kan ook. Of je nu belt of appt, we staan je graag te woord.
Wat verder goed is om te weten
- Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen.
- Als ambtenaar leg je aan het begin van de aanstelling een ambtseed/belofte af.
- Een referentiecheck maakt deel uit van onze selectieprocedure.
- Deze vacature hebben wij in eigen beheer. Daarom gaan wij niet in op acquisitie.
Alle nieuwe vacatures in je mailbox?
Stel een persoonlijke Job Alert in en blijf automatisch op de hoogte van de nieuwste vacatures die passen bij jouw wensen.