Medewerker Afval breng- en Overslagstation

Over de vacature
- Werkgebied
- Buitendienst | Groenvoorziening
- Uren per week
- 32-36 uur
- Functieniveau
- MBO
- Salarisindicatie
- € 2.363 tot € 3.436
Ben je een mensen mens en help je graag om afval goed gescheiden aan te bieden?
Dan is dit jouw baan!
Als medewerker van het Afval breng- en Overslagstation (ABS/OS) werk je samen in een groep van circa acht collega's. Samen met je collega's zorg je voor een schoon, veilig en bovenal goed functionerend afval breng- en overslagstation. Hospitality staat hoog in het vaandel, daarom is een dienstverlenende instelling van belang. Je bent het eerste aanspreekpunt op het Afval brengstation en je adviseert de bezoekers hoe ze het beste hun afval kunnen scheiden. Incidenteel kun je ook ingezet worden bij de Inzameldienst als chauffeur of belader. Het Afval breng- en overslagstation Amstelveen is je hoofdlocatie.
Wat breng je mee?
- Je bent in het bezit van een groot rijbewijs (C), voldoet aan Code 95 en hebt aantoonbaar ervaring als chauffeur.
- Je bent minimaal in het bezit van een MBO2 diploma of bent bereid dit te behalen.
- Je bent in bezit van de certificaten zoals Medewerker milieustraat, medewerker Klein Chemisch afval-depot en Asbestherkenning of bereid dit op korte termijn te behalen.
- Je hebt een VCA Diploma en bent in het bezit van een BHV certificaat of bereid dit op korte termijn te behalen.
Er wordt gewerkt op basis van een rooster van maandag tot en met zondag. Je staat om de week een dag in het weekend ingeroosterd, hiervoor krijg je een vrije dag in de week terug.
Onze ideale collega weet van aanpakken en is collegiaal. Je bent in staat om zelf prioriteiten te stellen in je werk en neemt initiatief. Je bent assertief en niet bang om mensen aan te spreken of te woord te staan op een klantvriendelijke manier. Je bent nauwkeurig en komt je afspraken na. In Amstelveen zijn we betrokken, werken we samen en oplossingsgericht. Dit zijn onze kernwaarden en passen bij de manier waarop jij je werkzaamheden uitvoert!
Wat bieden wij jou?
Salaris & contract
- Een salaris tussen €2363,- en €3436,- bruto per maand (Cao Gemeenten, schaal 5) op basis van 36 uur per week. Inschaling is afhankelijk van kennis en ervaring.
- Een maandelijkse inconveniëntentoelage van € 206,16 bruto per maand.
- Boven op je maandelijkse salaris krijg je van ons ook een individueel keuzebudget van 17,05% dat je kunt laten uitbetalen of fiscaalvoordelig kunt uitruilen voor de kosten van bijvoorbeeld een sportabonnement. Ook kun je dit gebruiken voor het kopen van extra vakantiedagen.
- Een uitstekende pensioenopbouw bij ABP – waarvan de werkgever 70% betaalt- inclusief een solide vangnet bij overlijden en arbeidsongeschiktheid. Een geruststellende gedachte, mocht je hier ooit mee te maken krijgen.
- Een contract voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast contract.
En wat nog meer?
Uiteraard hebben wij nog andere aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. Of je voorkeur nu uitgaat naar een goed salaris of meer tijd voor je gezin, sport en hobby's. Het kan allemaal! Bekijk onze arbeidsvoorwaarden.
Wie zijn wij?
De ambtelijke organisatie AA werkt voor de gemeentebesturen van Aalsmeer en Amstelveen. Twee gemeentebesturen, bediend door één ambtelijke organisatie. De afdeling Centrale Beheertaken van de Gemeente Amstelveen draagt bij aan een leefbaar milieu en een veilige woon-, werk- en leefomgeving. Dit wordt bereikt door de openbare ruimte en de daarin aanwezige voorzieningen schoon, veilig en overzichtelijk te houden. Je werkt vanuit het Afval brengstation aan Grutterij en ons moderne bedrijfsgebouw aan Langs de Werf (bedrijventerrein Legmeer) in Amstelveen in een divers team van ca. 40 personen.
Enthousiast geraakt?
Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie! Doe dit zo snel mogelijk. Zodra een geschikte kandidaat reageert, starten we de sollicitatiegesprekken.
Voor inhoudelijke vragen kun je bellen met Ruud Oosterhof (Teamleider Afvalbeheer). Voor vragen over de procedure kun je terecht bij Tessa van der Keur (Corporate Recruiter). Zij zijn bereikbaar via 020-540 4911. Je kunt je vragen ook stellen via WhatsApp op 06 – 34 52 58 30.
Wat verder goed is om te weten
• Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen.
• Als ambtenaar leg je aan het begin van de aanstelling een ambtseed/belofte af.
• Een referentiecheck maakt deel uit van onze selectieprocedure.
• Deze vacature hebben wij in eigen beheer. Daarom gaan wij niet in op acquisitie.
Talent staat bij ons voorop
Jouw talent staat centraal, ongeacht wie je bent en waar je vandaan komt. Hoe je achternaam gespeld is, hoe oud je bent, van wie je houdt, wat je gelooft en of je een beperking hebt, zegt niks over jouw geschiktheid voor deze vacature. Talent als basis, diversiteit als kracht. Voel je welkom om te solliciteren!
Alle nieuwe vacatures in je mailbox?
Stel een persoonlijke Job Alert in en blijf automatisch op de hoogte van de nieuwste vacatures die passen bij jouw wensen.