Accountmanager Werkgeversdienstverlening (RWC)

Vrouw kijkt in de camera

Over de vacature

Werkgebied
Werk | Inkomen 
Uren per week
32-36 uur
Functieniveau
HBO
Salarisindicatie
€ 3.426 tot € 4.908

Wil jij het aanspreekpunt zijn voor werkgevers én werkzoekenden voor een juiste match op een vacature?

Dan is dit jouw baan!

Als Accountmanager Werkgeversdienstverlening werk je voor het Werkcentrum Amstel-Venen. Je verbindt werkgevers en werkzoekenden en zoekt werk voor onze klant vanuit hun behoefte. Daarnaast zet je, in voorkomende gevallen, creatieve oplossingen in zoals leerwerktrajecten, opleidingen en subsidies. Bij het Werkcentrum help je werkfitte kandidaten aan een baan, bouw je een netwerk op met lokale werkgevers en ondersteun je doelgroepen met afstand tot de arbeidsmarkt. Je werkt samen met de accountmanager inburgering en staat in verbinding met het Rwc groot-Amsterdam.

Wat ga je doen

  • Je organiseert speeddates, werkgeversevents en denkt actief mee over nieuwe initiatieven.
  • Je bent een adviseur voor werkgevers, een motivator voor kandidaten en een bruggenbouwer tussen vraag en aanbod.
  • Je spreekt de taal van de doelgroep en die van de werkgevers en weet deze te vertalen naar onze organisatie en projecten.
  • Je bent op de hoogte van ontwikkelingen op de arbeidsmarkt, ziet kansen en mogelijkheden en werkt deze uit in concrete voorstellen.
  • Je benadert bedrijven, bouwt duurzame banden op met werkgevers en bent voor hen een adviseur en vraagbaak.
  • Je adviseert over subsidies en andere arbeidsmarktinstrumenten, maakt hen bereidwillig om banen te creëren voor diverse doelgroepen en je ontwikkelt leer werkarrangementen.
  • Je bent een echte netwerker die het overzicht weet te behouden.
  • Je ziet kansen op de arbeidsmarkt, opent deuren bij werkgevers en helpt kandidaten op weg naar duurzaam werk. Zo draag je bij aan een inclusieve regio Amstel-Venen.

Wat vragen wij van jou?

  • Je beschikt over een afgeronde HBO-opleiding.
  • Je beschikt over werkervaring als Accountmanager op het gebied van arbeidsbemiddeling of re-integratie van de participatiedoelgroep.
  • Je hebt ruime kennis van de regionale arbeidsmarkt en het is een pre als je ervaring hebt met de Participatiewet.
  • Je bent in staat te overtuigen, motiveren en enthousiasmeren.
  • Je bent ondernemend, organisatorisch en proactief.

In Amstelveen werken we samen, zijn we betrokken en oplossingsgericht. Dit zijn onze kernwaarden en passen bij de manier waarop jij je werkzaamheden uitvoert!

Wat bieden wij jou?

Salaris & contract

  • Een salaris tussen €3.426,- en €4.908,- bruto per maand (Cao Gemeenten, schaal 9) op basis van 36 uur per week. Inschaling is afhankelijk van kennis en ervaring.
  • Boven op je maandelijkse salaris krijg je van ons ook een individueel keuzebudget van 17,05% dat je kunt laten uitbetalen of fiscaalvoordelig kunt uitruilen voor de kosten van bijvoorbeeld een sportabonnement. Ook kun je dit gebruiken voor het kopen van extra vakantiedagen.
  • Een uitstekende pensioenopbouw bij ABP – waarvan de werkgever 70% betaalt- inclusief een solide vangnet bij overlijden en arbeidsongeschiktheid. Een geruststellende gedachte, mocht je hier ooit mee te maken krijgen.
  • Een contract voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast contract.

En wat nog meer

Een uitdagende functie in een gedreven team van professionals met hoge ambities en een goede werksfeer. Je werkt aan uitdagende projecten die er echt toe doen. Uiteraard hebben wij nog andere aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. Of je voorkeur nu uitgaat naar een goed salaris of meer tijd voor je gezin, sport en hobby's. Het kan allemaal! Bekijk onze arbeidsvoorwaarden.

Wie zijn wij?

De ambtelijke organisatie AA werkt voor de gemeentebesturen van Aalsmeer en Amstelveen. Twee gemeentebesturen, bediend door één ambtelijke organisatie.

De afdeling Werk en Inkomen maakt onderdeel uit van het Sociaal Domein en richt zich op de uitvoering van de Participatiewet en de Wet inburgering. Vanuit het Werkcentrum Amstel-Venen in Amstelveen en Aalsmeer worden werkzoekenden en werkgevers bij elkaar gebracht, zodat inwoners door informatie, ondersteuning, training en passend werkaanbod kunnen meedoen en een baan vinden. Het Werkplein beschikt over moderne faciliteiten waar werkzoekenden gebruik van kunnen maken, organiseert sollicitatie- en motivatietrainingen, speeddates met werkgevers en toegang tot het actuele werkaanbod in de arbeidsmarktregio Groot-Amsterdam.

Talent staat bij ons voorop

Jouw talent staat centraal, ongeacht wie je bent en waar je vandaan komt. Hoe je achternaam gespeld is, hoe oud je bent, van wie je houdt, wat je gelooft en of je een beperking hebt, zegt niks over jouw geschiktheid voor deze vacature. Talent als basis, diversiteit als kracht. Voel je welkom om te solliciteren!

Enthousiast geraakt?

Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie. Het liefst zo snel mogelijk! Zodra een geschikte kandidaat reageert, starten wij met de sollicitatiegesprekken.
Voor inhoudelijke vragen kun je bellen met Jolande Verboom (teamleider werkcentrum via 06 – 4705 8812. Voor vragen over de procedure kun je terecht bij Johan Boekhoudt (Corporate Recruiter) via 06 – 1879 8253. Zij zijn ook bereikbaar via 020 – 540 4911. Stuur je liever een Whatsapp? Dat kan ook. Of je nu belt of appt, we staan je graag te woord!

Wat verder goed is om te weten

  • Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen.
  • Als ambtenaar leg je aan het begin van de aanstelling een ambtseed/belofte af.
  • Een referentiecheck maakt deel uit van onze selectieprocedure.
  • Deze vacature hebben wij in eigen beheer. Daarom gaan wij niet in op acquisitie.

Alle nieuwe vacatures in je mailbox?

Stel een persoonlijke Job Alert in en blijf automatisch op de hoogte van de nieuwste vacatures die passen bij jouw wensen.

Maak een Job Alert aan